Poznaj opinie o nas

Nasi serwisanci wskazują, że POL-FRA to miejsce, które gwarantuje stabilne zatrudnienieu oraz oferuje szerokie możliwości rozwoju. Poznaj ich opinie!

W POL-FRA stawiamy na rozwój! Oferujemy kompleksowe szkolenia dla  serwisantów w różnych specjalizacjach. Możesz zostać serwisantem AGD, serwisantem kotłów gazowych, a nawet ślusarzem. Ilość specjalizacji zależy od Ciebie. Nowe możliwości, większy wolumen zleceń, więcej satysfakcji z pracy. Wiem coś o tym. Prowadzę szkolenia z AGD. 

Artur Białkowski

Szkoleniowiec AGD, Kierownik Zespołu Doradców Technicznych
Szkolenia AGD

Szkolenia AGD

2 szkolenia

Szkolenia kotły gazowe

Szkolenia kotły gazowe

1 szkolenie

Szkolenia SEP

Szkolenia SEP

0 szkoleń

Szkolenia ślusarskie

Szkolenia ślusarskie

1 szkolenie

Kurs serwisanta AGD urządzeń grzewczych

Kurs naprawy AGD – urządzenia grzewcze

Icon

2 dni – 8h dziennie (łącznie 16h)

Icon

Wolica, Mazowieckie

Icon

do 6 osób

Icon

Obiad, bufet kawowy

Koszt

od  2599 
Dowiedz się więcej
Kurs ślusarski

Kurs ślusarski – awaryjne otwieranie drzwi

Icon

1 dzień – 8 godzin

Icon

Wolica, Mazowieckie

Icon

do 6 osób

Icon

Obiad, bufet kawowy

Koszt

od  1999 
Dowiedz się więcej
Kurs serwisanta AGD urządzeń wodnych

Kurs naprawy AGD – urządzenia wodne

Icon

2 dni – 8h dziennie (łącznie 16h)

Icon

Wolica, Mazowieckie

Icon

do 6 osób

Icon

Obiad, bufet kawowy

Koszt

od  2599 
Dowiedz się więcej
Kurs serwisanta pieców gazowych

Kurs serwisanta pieców gazowych

Icon

2 dni – 8h dziennie (łącznie 16h)

Icon

Ząbki, Mazowieckie

Icon

do 6 osób

Icon

Obiad, bufet kawowy

Opinie o szkoleniach


icons/ui/chevron-left
icons/ui/chevron-right

Marek, Gdańsk

Szkolenie: Serwisant kotłów gazowych

Po uczestnictwie w wielu szkoleniach różnych producentów kotłów gazowych, to szkolenie naprawdę pozytywnie się wyróżniło i pokazało mi, jak naprawiać kotły. Mniej marketingowychrni sprzedażowych treści, a szkolenie nastawione, aby zacząć od razu serwisować. Polecam!

Jakub, Bełchatów

Szkolenie: Serwisant AGD

Bardzo wartościowe szkolenie z AGD, nastawione na praktykę. Część teoretyczna również omawiana jest przy sprzętach, polecam.

Bogdan, Brzeziny

Szkolenie: Ślusarz

Świetne szkolenie z awaryjnego otwierania drzwi, małe grupy, dużo praktyki.

Pracuj z nami

Znajdź interesujące Cię oferty pracy w danym województwie

Dolnośląskie

12 ofert

Kujawsko-Pomorskie

20 ofert

Łódzkie

12 ofert

Lubelskie

12 ofert

Lubuskie

11 ofert

Małopolskie

11 ofert

Mazowieckie

18 ofert

Opolskie

8 ofert

Podkarpackie

14 ofert

Podlaskie

14 ofert

Pomorskie

10 ofert

Śląskie

8 ofert

Świętokrzyskie

4 oferty

Warmińsko-Mazurskie

14 ofert

Wielkopolskie

13 ofert

Zachodniopomorskie

40 ofert

FAQ

Jak długo trwa szkolenie AGD?

Szkolenie składa się z dwóch części, każda po 2 dni (łącznie 4 dni szkoleniowe). Każdy dzień to 8 godzin zajęć z przerwą obiadową (1,5h) oraz dodatkowymi przerwami dostosowanymi do potrzeb grupy. Oferujemy dwa warianty cenowe: z noclegiem lub bez – w obu przypadkach zapewniamy obiady.

Jak długo trwa szkolenie ślusarskie?

Szkolenie trwa jeden dzień (8 godzin) z przerwą obiadową (1,5h) oraz dodatkowymi przerwami dostosowanymi do potrzeb grupy. Cena zawiera obiad.

Jak długo trwa szkolenie z kotłów gazowych?

Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin. Każdy dzień obejmuje przerwę obiadową (1,5h) oraz dodatkowe przerwy dostosowane do potrzeb grupy. Oferujemy dwa warianty cenowe: z noclegiem lub bez – w obu przypadkach zapewniamy obiady.

Jak można kupić szkolenie?

Szkolenie można kupić na naszej stronie, poprzez dodanie do koszyka i opłacenie za pośrednictwem bramki płatności.

Jakie są metody płatności?

Płatności realizujemy przez platformę imoje. Dostępne opcje:

Przelew online
BLIK
Karty płatnicze (VISA, MASTERCARD)
Płatności odroczone (Twisto)

Czy mogę anulować zakup szkolenia?

Tak, w ciągu 24h od zakupu. Wyślij na adres kontakt@pracadlaserwisanta.pl:

Imię i nazwisko
Numer konta do zwrotu
Zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni roboczych.

Co w przypadku, gdy szkolenie zostanie odwołane?

W przypadku odwołania szkolenia z naszej strony, masz prawo wyboru jednej z trzech opcji: 

  • Przeniesienie na inny dostępny termin szkolenia bez dodatkowych kosztów 
  • Pełny zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu 
  • Otrzymanie vouchera na szkolenie w innym terminie 

O ewentualnym odwołaniu szkolenia informujemy ze stosownym wyprzedzeniem, chyba że powodem odwołania są nagłe, nieprzewidziane okoliczności (siła wyższa). W przypadku odwołania szkolenia z powodu niewystarczającej liczby uczestników (minimum 4 osoby), również przysługuje Ci prawo do pełnego zwrotu wpłaconej kwoty lub przeniesienie na inny termin.  

Co w przypadku, gdybym się rozmyślił albo nie będę mógł się pojawić?

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, masz prawo odstąpić od umowy zakupu szkolenia w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny. W takim przypadku zwrócimy Ci pełną wpłaconą kwotę. 

W przypadku rezygnacji po tym okresie: 

Na więcej niż 3 dni przed szkoleniem-masz możliwość przeniesienia uczestnictwa na inny termin po wcześniejszym uzgodnieniu. 

Mniej niż 3 dni przed szkoleniem – niestety nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty, chyba że znajdziesz osobę na swoje miejsce. 

Pamiętaj, że w przypadku zakupu szkolenia, jeżeli wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i zostałeś poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy, prawo to nie przysługuje, gdy szkolenie zostało w pełni wykonane. 

Czy dostaję jakieś potwierdzenie/certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia?

Tak, po ukończeniu szkolenia otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Nie jest to jednak państwowy dokument uprawniający – w przypadku niektórych specjalizacji (np. serwis kotłów gazowych) do pełnej legalności wykonywania zawodu potrzebne są dodatkowe uprawnienia państwowe, o czym informujemy podczas szkolenia.

Czy muszę mieć jakąś podstawową wiedzę, aby wziąć udział w szkoleniu?

Nie, nasze szkolenia są zaprojektowane tak, aby mogły w nich uczestniczyć osoby bez wcześniejszego doświadczenia. Rozpoczynamy od podstaw, stopniowo wprowadzając bardziej zaawansowane zagadnienia. Przydatna jest ogólna znajomość podstaw elektryki, czy hydrauliki, ale nie jest to warunek konieczny. Dodatkowym atutem będą natomiast  umiejętności manualne. Ważniejsze są Twoje chęci do nauki i zaangażowanie podczas szkolenia. 

Czy po szkoleniu będę w pełni samodzielnie potrafił pracować w tym temacie i naprawiać awarie?

Nasze szkolenia są intensywne i skupiają się na praktyce, co daje solidne podstawy do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Większość absolwentów jest w stanie diagnozować i naprawiać typowe usterki zaraz po ukończeniu kursu. Pamiętaj jednak, że pełna biegłość przychodzi z doświadczeniem. Dlatego przez 3 miesiące po szkoleniu zapewniamy Ci wsparcie techniczne, dzięki czemu przy pierwszych samodzielnych naprawach zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. 

Czy wyżywienie jest zapewnione podczas szkolenia?

Tak, w cenę szkolenia wliczony jest obiad oraz przerwy kawowe każdego dnia szkolenia. Zapewniamy kawę, herbatę, wodę oraz drobne przekąski podczas przerw, a także pełny obiad w przerwie obiadowej. Jeśli masz specjalne wymagania dietetyczne, prosimy o poinformowanie nas o tym przed szkoleniem, w polu wyboru podczas składania zamówienia. 

Czy po szkoleniu gwarantujecie pracę?

Nie oferujemy gwarancji zatrudnienia, natomiast dla najlepszych uczestników mamy możliwość zaproponowania współpracy w ramach naszej sieci serwisowej. Wielu naszych absolwentów znajduje pracę w branży bardzo szybko ze względu na duże zapotrzebowanie na wykwalifikowanych serwisantów na rynku. Dodatkowo, dzielimy się wiedzą, jak skutecznie rozpocząć działalność w tej branży.

Czy po szkoleniu uzyskuję potrzebne certyfikaty, by móc samodzielnie pracować?

Po naszym szkoleniu otrzymujesz certyfikat ukończenia, który potwierdza zdobyte umiejętności praktyczne. W przypadku większości naszych szkoleń (AGD, ślusarstwo) jest to wystarczające do rozpoczęcia pracy. W przypadku serwisu kotłów gazowych, do pełnej legalności wykonywania zawodu potrzebne są dodatkowo państwowe uprawnienia energetyczne grupy G3. Pomagamy naszym kursantom w przygotowaniu do egzaminu państwowego i wspieramy w procesie uzyskiwania tych uprawnień.

Czy trzeba odbyć szkolenie, żeby z wami współpracować?

Nie jest to bezwzględny wymóg. Jeśli posiadasz już doświadczenie i kwalifikacje w danej dziedzinie, możesz dołączyć do naszej sieci serwisowej bez konieczności odbywania szkolenia.  

Kiedy zostaną dodane następne terminy?

Nowe terminy szkoleń dodajemy regularnie, zazwyczaj z wyprzedzeniem 2-3 miesięcy. Najbliższe planowane terminy publikujemy na naszej stronie internetowej. Jeśli nie widzisz interesującego Cię terminu, zachęcamy do kontaktu – czasem mamy w planach dodatkowe daty, które jeszcze nie zostały opublikowane lub możemy zorganizować szkolenie indywidualne, dla firm wysyłających większe grupy zainteresowanych.

Gdzie dokładnie odbędzie się szkolenie?

Szkolenia z zakresu naprawy AGD (urządzenia grzewcze i wodne) oraz kurs ślusarski odbywają się w naszym centrum szkoleniowym w Wolicy (woj. Mazowieckie, ok 18 km od Warszawy). 

Czy dostanę fakturę potwierdzającą zakup szkolenia?

Tak, dla każdego zakupionego szkolenia wystawiamy fakturę VAT – o ile taka opcja została zaznaczona przy zakupie. Fakturę wysyłamy drogą elektroniczną po zaksięgowaniu płatności. Jeśli potrzebujesz faktury na firmę, prosimy o podanie danych do faktury podczas dokonywania zakupu

Jakich uprawnień potrzebuję, aby móc legalnie pracować jako serwisant pieców gazowych?

Do legalnej pracy jako serwisant pieców gazowych potrzebujesz państwowych uprawnień energetycznych grupy G3 (urządzenia, instalacje i sieci gazowe). Są one wydawane przez Urząd Regulacji Energetyki po zdaniu egzaminu przed komisją kwalifikacyjną. Uczestnicząc w naszym szkoleniu możesz wykonać szkolenie na uprawnienia SEP za 1zł + koszt egzaminu państwowego ( na rok 2025: 466,60 zł) 

Jak wygląda 3-miesięczne wsparcie po szkoleniu?

Po ukończeniu szkolenia przez 3 miesiące oferujemy Ci: 

  • Konsultacje telefoniczne z naszymi ekspertami 
  • Wsparcie przez dedykowaną grupę na WhatsApp 
  • Możliwość przesyłania zdjęć i filmów problematycznych przypadków 
  • Pomoc w doborze części zamiennych 
  • Dostęp do dodatkowych materiałów szkoleniowych 

Czy mogę u Was zrobić uprawnienia SEP? Jak to wygląda?

Nie przeprowadzamy bezpośrednio egzaminów na uprawnienia SEP/URE, gdyż mogą je wydawać tylko uprawnione komisje państwowe. Natomiast oferujemy wsparcie w procesie uzyskiwania tych uprawnień – dla naszych kursantów mamy specjalną ofertę – szkolenie za 1zł!  

Czy otrzymam zniżkę kupując 2 lub więcej szkoleń?

Tak, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@pracadlaserwisanta.pl lub telefonicznie +48 600 874 793 

Czy otrzymam zniżkę kupując szkolenie dla 2-óch lub więcej osób?

W przypadku większych grup firmowych proponujemy indywidualne warunki i możliwość organizacji szkolenia zamkniętego, dostosowanego do specyficznych potrzeb firmy. Skontaktuj sie nami pod adresem: kontakt@pracadlaserwisanta.pl lub telefonicznie +48 600 874 793 

Jak wygląda program szkolenia?

Szczegółowy program szkolenia podany jest na końcu każdego z opisów szkoleń, z podziałem na dzień 1 i dzień 2 ( w przypadku AGD i kotłów) oraz szczegółowy plan dnia ( w przypadku ślusarstwa). 

Zapisz się do newslettera

Zostaw nam swój adres e-mail, by otrzymywać najnowsze informacje z branży, kalendarium szkoleń i oferty pracy.


POL-FRA Martyna Rafalik sp.k.
ul. Starzyńskiego 25, 05-091 Ząbki

KRS 0000960970
NIP 1251730423
REGON 521518370

Skontaktuj się
Dodano do koszyka
Przejdź do koszyka

Twój koszyk (0)

Brak produktów w koszyku.